Corporate Reputation

Corporate Reputation

Editorial:
Lid
EAN:
9788483567975
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-8356-797-5
Páxinas:
501
Encadernación:
RUSTICA
lingua:
CASTELLANO
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
Accion empresaerial - corporate excellen

Desconto:

-5%

Antes:

19,90 €

Despois:

18,91 €
IVE incluído
Notificar dispoñibilidade

Reputation is a strategic asset for companies. Businesses with a good reputation are able to differentiate themselves, thus attracting investments and retaining customers and employees. At the same time, stakeholders of such companies
 demonstrate higher levels of satisfaction and loyalty towards the companiesÆ products and brands.
 Currently, corporate reputation is one of the two most popular non-financial indicators used by organisations, both in the public and  private sectors. This book is an in-depth investigation of the psychosocial nature of corporate reputation. We welcome the reader to join the adventurous path towards a good reputation. Here, adventure should be understood in the broad sense of the word - our journey has quite a few surprises in store for us.
 Appearance of reputation as a concept brought about promises and hopes, it was viewed as a solution capable of reconciling the interests of different stakeholders, making the whole organization stronger. However, the giant turned out to have the feet of clay, lacking sufficient theoretical and methodological foundation. However,  when we step on the terra incognita of corporate intangibles, we will  understand that the vague idea of reputation is gradually acquiring scientific form via development of measurement tools and models that lay the foundation for the long sought-for technology of reputation management.

Materia en Ofinel

Lid en Ofinel

  • No está todo reído -5%
    Titulo del libro
    No está todo reído
    Puebla Ros, José Manuel
    Lid
    Risa, reflexión e ingenio. El gran humorista gráfico José Manuel Puebla, vuelve a la carga con sus caracter...
    No disponible

    14,90 €14,16 €

  • PROFES QUE MARCAN -5%
    Titulo del libro
    PROFES QUE MARCAN
    ROSSY, MIQUEL
    Lid
    ¿Estás comenzando tu camino como profesor y deseas hacerlo con solidez  desde el principio ¿O tal vez tienes...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    22,95 €21,80 €

  • Not Knowing -5%
    Titulo del libro
    Not Knowing
    D'Souza, Steven / Renner, Diana
    Lid
    Con el fin de prosperar en esta época de incertidumbre, este fascinante libro nos propone dirigirnos hacia lo ...
    No disponible

    19,90 €18,91 €

  • INGENIERÍA FINANCIERA -5%
    Titulo del libro
    INGENIERÍA FINANCIERA
    Nº 7898
    TORRE, IGNACIO DE LA
    Lid
    Worldcom, Enron, Parmalat... son algunos de los escándalos que han puesto de moda la contabilidad creativa y l...
    No disponible

    19,90 €18,91 €

  • Valuismo -5%
    Titulo del libro
    Valuismo
    Lladró, María
    Lid
    Valuismo es un ensayo de pensamiento crítico y creativo sobre las transformaciones necesarias de nuestro siste...
    No disponible

    19,90 €18,91 €